Tuesday, September 15, 2020

melukut

 

 

... September ni agak kalut dengan pelbagai arahan yang menuntut keikhlasan hati dalam memaknakan sebuah kebenaran , so untuk elak bias aku putuskan menunda membuat penilaian pada waktu dan tarikh yang lain ... sekadar scroll melihat pengisian apa yang perlu dinilai sahaja ... dan akhirnya aku abaikan jer ! bukan niat untuk menongkah arus kebiasaan tetapi aku hanya mengikut gerak hati 

... Kerapkali aku rasa sedikit keliru dan kalut dengan arahan yang x konsisten berkaitan sesuatu perkara sebab arahan sentiasa berubah mengikut siapa yang memberi arahan ... dalam banyak hal aku ambil pendekatan lebih kepada memerhati dan menunggu arahan seterusnya serta berusaha keras untuk memberi yang terbaik atas semua permintaan .

... Arakian , berbaki 7 tahun ini ( dengan izin Nya ) aku hanya ikut flow , lebih memerhati , berusaha memenuhi arahan ( ... x kira masa ? ) , berusaha untuk kurangkan bersuara ( eh ! macam susah sangat kan ... hehehe ) .

... Ada ketika bila menyelusuri denai pengalaman yang pernah aku lalui ... aku teringat selalu buat perbandingan berkaitan perkataan " melukut "  

No comments: