Monday, November 17, 2008

... erm ! hujan tengahari tadi dan cuaca mendung kat luar tu
... ditambah lagi dengan suhu sejuk kat lib ni
... buat rasa malas dalam diri seolah-olah semakin erat melingkari
... arghh ! ... banyaknya kerja yg perlu dibereskan ... kerje aku ... tugas aku ... kerja ' mereka' ... tugas ' mereka ' ... pun aku kena bereskan ! ( ... tentunya kamu menuduh aku ' bodoh ' kan ... ntahlah ! ... )
... tu le masalah yg berkali2 ingin aku lontarkan tapi ... tapi kerapkalinya aku berusaha memujuk hati ' sabar ... sabar ... sabar lah '

1 comment:

anggerik said...

sabarlah kak selagi termampu..
kak fenomena yang kak alami skrg sama dgn dkt sini bezanya bila bos tnya pasti hnya pandai berbicara menunding jari mencari kesilapan orang lain...sukar nk menakui kesilapan dan kelemahan diri....
"sape yg sama jawatan samalah pemikiran meraka"tidak dapat dipisahkan