Tuesday, May 11, 2010

alahai banyaknya kerja ... !

... Pertandingan Buku Skrap sempena Hari Ilmu dan Gerakan Membaca Perdana Selangor 2010 & Pertandingan Persembahan Untuk Manjaku kakitangan PPAS ... itu adalah antara intipati meeting jumaat lepas ... semua program mula gerak dari mei hingga julai ... itu belum lagi dikira tarikh odit pada 23 jun ( ..insyaAllah )

... malam tadi sebelum melelapkan mata ... aku sempat gak memasukan tarikh2 penting ni kat diari ... takut lupa ! ( teringat kat hani yang kata aku ni pelupa sebab makan semut ... hehehe )
sebeno-benonya ... aku ni x risau sangat pasal pertandingan buku skrap tu ... sebab ia melibat PPD setiap daerah ... pastu semua diuruskan melalui pihak sekolah ... so aku hanya mula terlibat untuk saringan dan pemilihan 10 terbaik bagi setiap kategori ... bersama 3 panel yang dilantik oleh PPD ... aku perlu menyerahkan buku skrap yang terpilih kat HQ pada 21/22 Jun 2010 ...

... dan 23 jun ...odit kat lib daerah ... itu le yang sebenarnya amat mendebarkan hati ... dan atas alasan itu jugaklah ... klu boleh aku nak sembunyikan diri dari akt yang lain ... tapi nak buat macam mana kan ... amanah perlu dilaksana sebaik mungkin !

... lagi satu yang buat aku pening lalat adalah pertandingan persembahan untuk manjaku pada 1 julai kat Komp. PKNS Shah Alam ... setiap daerah kena buat persembahan terdiri dari staf library daerah masing2 ... ni tengah dok fikir2 nama kekawan untuk disenaraikan dan persembahan apa yang sesuai bagi sasaran audien berumur 6 tahun ke bawah

... pada kekawan yang terbaca blog ni ... amat dialu-alukan untuk menyudikan diri menyertai team bagi daerah kita ni ... klu x de yang merelakan diri ... nampaknya terpaksalah aku membuat pilihan ... so jangan kata " tidak ' ek !

* ... tertiba terasa rindu kat team " tom tom chak ! ... sang badak , sang harimau , katak & buaya ( ... salam rindu & ingatan dari - sang arnab ! huhuhuhu ... )

2 comments:

Ainraihan said...

heheheh..time odit ingat nk gi kursus ESQ, pastu bolehlah letak nama raihan buat persembahan , apa yg penting kene berani hahaha...

CintaDalamHati said...

salam..
rindu kat team tom tom chak je ke?
huhuhu..