Monday, May 17, 2010

happy birthday ...


" ... Selamat Hari Jadi " itu ucapan dari aku untuk sahabat paling akrab Bunga ! ... semalam aku hantar kek untuknya ... so hari ni aku bagi sejambak bunga lak ... ( walaupun aku tahu dia x dapat lagi melayari blog ni ... huhuhuhu ! ) apa pun aku harap dia akan gembira melalui batasan usia yang smakin meningkat ni ...
B - biar pun terpisah jauh antara kita
U - ungkapan mesra tak pernah terukir di bibir kita
N - namun kita saling mengerti setia persahabatan
G - gagah tempuhi onak duri tanpa rasa gagal dihati
A - antara kita ada rasa dan harapan yang satu
* ... banyak yg kami lalui persama ... semoga persahabatan ini akan berkekalan .. !

2 comments:

Sifu Mirza said...

salam kesturi...

moga awak terus hebat yer..

kim salam kat bunga & heppi belated bezday buat dia yer..

gitulah teman... walau berjauhan, kasih & sayang mengikat persahabatan..

:-)

kesturi said...

salam sifu ...

mekasih sifu & salam akan disampaikan ... mesti dia heppi sesangat !

:-)