Wednesday, May 19, 2010

mengenggam dunia ...




... " misi mengenggam dunia " itu adalah kata2 motivasi untuk diri sendiri bagi menghadapi PPK 24 & 26 Mei ni ... sebab banyak sangat cabaran yang terpaksa aku , bunga dan yazid lalui untuk menghadrinya
... aku sendiri kalut dan rasa serabut sangat ... walaupun aku x meletakan harapan 100 % tapi selagi ada kudrat dan usaha ... impian untuk berjaya tetap disematkan kat hati ... sebelum ni aku hanya akan berhadapan kertas soalan untuk exam PTK ... kali ni ada sesi interview individu dan group pulak ...
... perancangan pun terpaksa dipinda berkali2 ... daripada bertiga kini dah jadi berdua ( yazid terpaksa tarik diri atas yg x dpt nk dielak )... so la ni tinggal aku dan bunga jer yang meneruskan cabaran ...
... kali ni kami tawakal jer untuk pergi ... aku memang x pernah pergi ke Uniten , Kajang dan Angkasapuri , KL ... mungkin kami akan bertolak pada hari ahad dan bermalam disana ... Ya Allah ... permudahkan segalanya untuk kami . amin
... pastu kena fikir untuk audit pulak 31 Mei ... hisk ! malas le nk fikir pasal audit ni ... selesaikan untk exam dulu ... takut bertambah benggung lagi ... hehehehe
*... duniaku ... duniaku jua !

2 comments:

CintaDalamHati said...

salam..
hani doakan akak & Kak bunga berjaya n selamat pergi & pulang.. Insyaallah akak akan smpai gak kat tmpt yg dituju.. amin..

kesturi said...

salam honey ...

... tq atas doa hani.. akak akan cuba sebaik mungkin .. b'jaya or gagal terserah pd Allah

:-)