Thursday, May 13, 2010

alamak !.... berdebar rasa dihati ....

... pagi tadi aku rasa happy sesangat sebab akhirnya aku berjaya jugak menyiapkan jadual susunan buku utk semua staf ... setelah berkali-kali tertangguh atas alasan yang x dapat nak dirungkaikan ( sibuk memanjang ! ) ... dan lagi dapat gi sarapan dengan member lama ... yang dekat tapi jauh .. huhuhhu !

... masa call member2 yang akan terlibat untuk persembahan Manjaku ... terima faxs dari HQ ... pasal PTK pulak ... aduss ! tetiba jer aku berdebar-debar ... alamak ! biar betul ... aku ingat aku x tersenarai utk penilaian ni ... sebab aku x terima apa info pun ... masa tu aku sedih giler gak ... sebab dua member aku dah terima info ... so aku ambik keputusan untuk tutup buku pasal PPK.. memang aku dah x baca langsung buku berkaitan PPk dan kenegaraan ...

... yang lebih buat aku gundah gulana ialah lokasi PPK lah ... 24 mei kat Dewan Peperiksaan , Aras 6 Bangunan P'Pustakaan UNITEN , KM 7 , Jalan Kajang , Kajang ... untuk Penilaian Pemahaman & Pemahaman dan Penyelesaian Kes ... 26 mei kat Bangunan Ilmu , IPPTAR .. Angkasapuri . K.L ...untuk Temuduga Berkumpulan & Pemahaman dan Penyelesaian Kes ... tercatat kat arahan am untuk calon2 ... antaranya penginapan tidak disediakan ... tu yang buat aku rasa susah hati sangat ... ni pun tengah dok fikir macam mana ke gayanya nk menghadiri ... Ya Allah ...berilah petunjuk pada hambaMu yang lemah ini .. amin

*... nampaknya kena le study semula ....

2 comments:

CintaDalamHati said...

salam...
chaiyok chaiyok... teruskan usaha untuk study smula..

good luck kak :-)

kesturi said...

salam cintadalamhati ...

... mekasih hani ... doakan akak berjaya ek !