Thursday, May 6, 2010

sembunyi !




... " esok kena turun kat HQ ... ada mesyuarat .. jam 2.30 petang " ... itu adalah info yang aku terima tadi ... setiap daerah hantar satu wakil ... itulah fakta yang dimaklumkan kat aku ... sebenonya aku dah lama sesangat aku x terlibat dalam aktiviti yang melibatkan pihak HQ ... !
selalu tu aktiviti yang melibatkan lib daerah jer ...
... dalam keadaan sekarang ni ... rasanya aku ingin sembunyi dari tugas2 luar ... hehehe ! ... bukanlah nak lawan arahan lak tapi banyak lagi tugas2 yang x dapat aku selesaikan dengan sempurna ... aku rasa teruk sangat !
... esok aku akan gi HQ dengan mila ( staf dari lib daerah kuala selangor ) ... ada gak kawan sembang kat dalam kereta sepanjang perjalanan tu ... lagipun aku memang x berapa suka memandu waktu tengahari ... panas beb !
* ... kalau lah aku boleh sembunyi kan diri dari masalah ... alangkah ! nikmatnya hidup ini ... boleh ke gitu ?

2 comments:

Sifu Mirza said...

salam kesturi..

layan ajer...
be present masa mtg tu..

ianya amanah utk kita walau nampak 'tak berapa nak berkenan' di hati kita...

sabar..

:-)

Ainraihan said...

hehehehe...selamat memandu n mendengar taklimat kak mis.
Selamat aku...sedia berkhidmat