Wednesday, October 5, 2011

lucu tapi .... !



... ini crite semalam ... lucu tapi amat tinggi risiko terhadap nyawa kami ... ! semua gara2 seekor anak kh****r yang ntah datang dari mana ... tertiba melintas jalanraya ... ! dari jauh lagi aku dah perasan ada sesuatu melintas ... " k'mis ! ada kucing melintas " kata ayu ... aku mula perlahankan kereta ... tapi x kan kucing berlari dengan gaya melompat ... " alamak ! arnab lah " ... bila semakin hampir baru le aku ,ayu dan aan ( duduk kerusi belakang ) nmpk jelas dan sahih sangat ... rupa2nya anak kh****r !


... spontan aku brek kereta ( ... x sempat nk fikir yang aku berada di lorong kanan ) dan treller yang ada kat lorong kiri pun bunyi hon dan membrek sama ... Ya Allah ... walaupun ia haram untuk sentuh tapi aku x tega untuk melanggarnya ... syukur alhamdulillah ketika itu laluan x sibuk sangat ... klu x ... aku x boleh bayangkan apa akan jadi pada kami bertiga ... pada ayu & aan ... k'mis minta maaf sesangat !


... apa pun kami tetap menyempurnakan hari semalam dengan berada di Program Karnival Selangorku , Dewan Dato' Hormat . Tanjung Karang ..


* ... aku masih memikirkan " adakah berbaloi memperjudikan keselamatan diri hanya kerana seekor anak kh****r ? ... sesungguhnya Allah Maha Mengetahui .



No comments: