Tuesday, January 15, 2008

cepatnya masa berlalu ...

hari ni Angah memulakan langkah pertama menerokai dunia baru dalam kehidupan .... alam pekerjaan .... minggu lepas ketika dia menyuarakan hasrat untuk keluar dari kepompong ... aku bimbang ... entah la ... aku selalu bimbang untuk melepaskannya ... masa along dan didi dulu pun ... aku bimbang gak tapi tak le sebimbang ni ....

" acik jangan risau kita akan tetap ingat pada 5 k .... kepercayaan kepada Tuhan , kesetiaan kepada raja dan negara ..... dan bla ... bla .... " katanya ketawa .... , lawak bodoh le tu ....

malam tadi terasa gak ketiadaannya ... aghh ...!! begitu cepat masa berlalu .... sedangkan aku masih menganggapnya anak-anak yg perlu dipantau dan dikawal selia selalu .... hingga aku terlupa pada usia 22 tahun tentunya dia juga ada impian dan angan ...

apapun dari kejauhan ini aku titipkan doa " semoga sentiasa dibawah lindungan Allah " Amin.

No comments: