Friday, January 4, 2008

sama je ...!

an... sepanjang minggu pertama 2008 ni aku lalui dengan tenang walaupun agak sibuk menyiapkan laporan tahunan 2007 dan perancangan dan cadangan 2008 ... alhamdulillah semuanya beres mengikut tarikh yang ditetapkan ... terkilan gak rasa hati sebab statistik pinjaman menurun sikit berbanding dengan tahun lepas tapi statistik keahlian meningkat sekali ganda dari tahun lepas ... tahun ni kena usaha lebih le ... hanya ketika proses memasukan permasalahan je yang buat aku pening lalat sikit ...

... permasalahan yang sama gak terpaksa aku tulis sebab memang itu hakikatnya ... tiada penyelesaian ... walaupun berkali-kali di perbincangan dalam mesyuarat dan berkali-kali jugak le .... tercatat dalam kertas minit ... tapi tindakan ' zero '

... akhirnya aku ambil pendekatan sendiri ... laporan ini sekadar ini ' keperluan yang dituntut ' aku hanya menyediakan apa yang dipinta ... seperti tahun-tahun sebelumnya .... untuk sekian kalinya tahun ini aku berharap sangat apa tercatat akan diambil berat ... biar le 2008 ni ada kelainan dan perubahan ...

... untuk aktiviti 2008 ni ... aku masih lagi memikirkan ... mungkin lepas mesyuarat pertama nanti ... nak tau gak berapa budget yang diperuntukan untuk aktiviti atau mungkin ada mandat baru dalam meningkatkan mutu / etika perkhidmatan ...

... apa pun terpaksa le tungguuuu ......!!

No comments: