Friday, March 27, 2009

AWAS ! anda sedang diperhatikan ...

... syukur sangat sebab exam PTK dah berlalu ... walaupun aku rasa soalannya x le sesusah yang aku bayangkan ... so tunggu jer resultnya akhir tahun nanti ... klu capai aras 4 alhamdulillah tapi klu sebaliknya ... cuba lagi tahun 2010 !

... sepanjang 3 hari lepas ( ... masa aku cuti n gi exam ) aku dapat beberapa info tentang lawatan kerje ( ... senang cerita pantauan ) oleh staf dari lib daerah ... ada le juga soal selidik untuk staf kat sini ... aku x kisah pun dan x akan ambik kisah pun ... x de apa yang nak ditakutkan ... cuma rasa nak tergelak jer bila yang buat pantauan dan soal selidik dilakukan oleh staf luar jangkaan ! itu yang buat staf kat sini rasa blurr dan x respect langsung ... aku x leh komen sebab masa soal selidik tu aku cuti n gi exam ...!

... sebenarnya , samada pantauan atau soal selidik dibuat ... waima oleh sesiapa pun ... x kira le apa jawatan ... berstatus orang lama atau orang baru ... kalau kita dah menunaikan amanah seperti yang seharusnya ... x perlu le rasa gundah gulana ... kecuali le kita bersikap ssebaliknya !

... sedarkah kita yang selama ini pun ... kita sentiasa dalam perhatian dan pantauan ? dan yang lebih menakutkan hasil pantauan itu hanya diketahui setelah kita x berdaya membetulkankannya !

... ingatan untuk diri sendiri ... setiap gerak kerje jika dilakukan dengan ikhlas ... insyaAllah ! baik le balasannya .

* ... buat semua teman2 yg hadir kat majlis mauliddurrasul ... semoga berolehi keberkatannya.

No comments: