Saturday, March 14, 2009

semalam terima dua info dari member kat lib dua daerah ... !

... info pertama , aku dimaklumkan tarikh exam PTK 1 pada 25 mac ni ... lokasi kat Cheras ... transport x disediakan ( ... dalam kata lain " kena pergi sendiri le " ) ... info tu pun dapat dari orang kat HQ yang call ... tersenarai 2 nama jer ... ek ! apasal nama aku x de ni ... sebab masa isi dan hantar borang sama ... mungkin gak sebab aku ambik PTK 2 so tarikh exam pun x sama ... alahai ! haru gak kalau tarikh x sama dengan diorang ni ... aku kalau pasal lokasi2 kat KL tu memang hancus !! ... kecuali PNM ... itu pun sebab dah pergi beberapa kali ...

... info kedua , ... selasa ni 17 mac ada mesyuarat kat lib daerah ... jam 10.00 pagi ( dpt maklumat semalam ) hari ni baru di confirmkan ... apa isu atau mandat baru yang akan dibincangkan ? so kena le tunggu selasa ni ... pasal bab ni aku memang x leh atau malas nak komen lebih2 ... takuuuttt ! hehehe ...
cuma aku bercadang nak berbincang pasal aktiviti gabungan antara lib kat daerah ni ... dan mungkin bangkitkan semula beberapa perkara berkaitan permohonan yang dikemuka tahun lepas tapi masih x de respon pun ... !

* ... emm ! kembali membaca buku akta dan lib ... sebagai persediaan awal ... al maklum dah tuo2 ni ... hehehe !

No comments: