Tuesday, March 31, 2009

sekitar majlis maulidurrasul

Ustaz Mohd. Noor bin Hj. Mohd. Sahar

... tahniah kat linda sebab berani mencuba !

khusyuk !

sessi soal jawab ...

zam , din dan jef ... wakil kaum adam !

sessi makan2 ... honey , me , mek , hana , nora n kak limah

salam semua ...

... majlis sambutan Maulidurrasul ni dah berlangsung pun pada 27 mac ... hari jumaat lepas tapi x sempat menulis dan edit gambar ... alhamdulillah majlis ini julung kalinya dibuat kat lib daerah ni ... so dapat le semua staf dari 2 daerah ni berkumpul ( ... walaupun bukan semua dpt hadir )
... aku berharap sesangat kawan2 yang hadir pada hari itu mendapat natijah yang baik dari kisah pekerti Nabi Muhammad s.a.w ... mungkin mustahil untuk kita menjadi maksum seperti baginda tapi sekurang2nya pahatkan sedikit peribadi mulia baginda dalam hati dan minda kita dalam laluan tugas harian dan rutin kehidupan ini .

... macam biasa lah juga ... kalau dah bertemu adakalanya kita terlupa dimana kita berada ... masa majlis berlangsung ... terdengar2 gak suara sembang bergema ...! mungkin juga sebab kisah ini dah biasa sangat kita dengar kan ... so bagai tiada apa2 yg baru ... terpulang lah !

... nak ucapkan tahniah kat linda sebab menyempurnakan tugas dengan baik ... memulakan sesuatu yang baru memang menyukarkan tapi bila dah biasa ... semua akan jadi senang !

* ... sebenarnya banyak lagi gambar2 masa majlis tu !


No comments: