Monday, June 22, 2009

kejutan yang melemaskan ...

... tadi aku baru jer terima info dari linda ( ... staf lib kuala ) ... menyampaikan maklumat ... nama aku tersenarai sebagai peserta untuk kuiz sejarah negeri Selangor ... pada 24 jun ( hari rabu ni )... nama lain yang bertuah sebab terpilih termasuk le ita ( PD. Ijok ) , mek ( Perp. BB ) & ani ( PD Sg.Sireh ) ... team aku ni aku diuji minda bersama jabatan2 lain yg ada kat daerah kuala ni ...

... alahai ! ngapa lah ... selalu sangat info diberi last minute ... walaupun sejak lahir aku dah bermastautin kat negeri bertuah ni ... itu x bermakna aku boleh tahu tentang segalanya ! ... ni tengah pening nak cari maklumat ... pastu kena mengingat pulak ... memang le boleh pilih jawaban A.B.C.D ... tapi x kan main terjah je ...!

* ... emmm ! kembali membaca le nampak gayanya ...

No comments: