Wednesday, June 17, 2009

mungkinkah aku akan gagal lagi ...

... pagi tadi terima panggilan dari honey " ... kak ! esok audit tau ... " semalam pun aku terima info dari nor ... memaklumkan perkara yang sama ... terbaru ... call dari pegawai perp.daerah untuk memaklumkan perkara sama juga ... bezanya hanya kali ini beserta arahan tertentu ...
" insyaAllah ... saya akan cuba yang termampu & terbaik " ... itu janji aku !

... seperti yang aku janjikan ... hari ini aku berusaha untuk menyelesaikan segalanya ... seperti yang diarahkan ... dan mengemaskini semuanya ... dan seandainya masih terdapat kekurangan atau kelemahan dimana2 semasa odit esok ... aku anggap sebagai ' khilaf ' yang x dapat elak sebagai insan yang lemah ...

... sebenarnya aku x lah risau sangat pasal odit ... aku lebih rasa resah bila teringat kata 2 peg.perp. diakhir perbualan tadi ... tetiba jer ... aku rasa sedih ... terasa macam aku akan gagal ... gagal dan gagal lagi ...

... dan kesedihan bagaikan berganda dalam diri ... bila dimaklumkan hanya mereka2 yang tertentu saje terpilih ... dan apakah aku perlu jadi seperti mereka ? ... apakah aku harus membina ' titik hitam ' dalam diri ? ...

... Ya Allah ... begitu mahal harga sebuah ' penghijrahan ' ciptaan manusia !

* ... aku dalam kesedihan teramat sangat ! ... huhuhu

No comments: