Tuesday, August 25, 2009

debar

... pagi tadi terima mesej dari seorang teman " mis cl jap " ... bila call semula ... dia kata dah dapat result PTK ... tapi keputusan yang dia dapat tu kurang memberangsangkan ... agak sedih jugak ... pastu keputusan exam tu ... macam dah dibuka jer ... aduhh ! ngapa gitu lak yerk ... jangan putus asa erk ... kita cuba lagi dan buat dengan lebih baik lagi !

... aku masih x dpt lagi ... mungkin esok atau lusa dapat le tu ... harap sangat biar le aku orang yang tahu keputusannya ... bukan orang lain !

... masa gi exam april lepas ... aku x berapa sedia sangat sebab aku target exam tu bulan jun ... so aku tawakal jer dengan persediaan yang seadanya ... tapi untuk exam tahun depan ... aku bermula sekarang ....

... teringat masa jumpa bekas mantan pegawai ... katanya " ... keputusan exam PTK ni hanya sesuai untuk dapat anjakan gaji jer ... klu untuk kenaikan pangkat susah sikit sebab hal yg x leh nak diceritakan ...." dan aku sendiri faham

* ... aku masih menaruh harapan semoga keputasan exam PTK kali ni ... lebih baik dari tahun sebelumnya ...

No comments: