Thursday, January 14, 2010

Brainstorming Outcomes Aktiviti 2010

khusyuk !

mek , nora & me

nurul ... cuba buat origami


berkongsi idea utk aktiviti

12 - 13 January 2010

... 2 hari berkampung kat lib daerah untuk membincangkan aktiviti yang akan dijalankan sepanjang tahun 2010 ... banyak idea tercurah ... dan tercatat ... dan telah pun diserahkan kepada pihak pengurusan untuk disemak kesesuaiannya ... memandangkan semua aktiviti yang dirancang untuk bulanan ni termasuk dalam category zero cost ... maka kena kreatif untuk mengguna sumber yang dipersekitaran kerja ... !

... aku pun tengah pusing memikirkan ... klu nak buat kat lib aku ni ... dimana lah ruang yang paling sesuai ... aku harap sangat permohonan untuk bilik tingkat 1 tu berjaya ... kalau x aku mesti gagal untuk capai sasaran 40 aktiviti setahun ...

... so terpaksa lah aku ambik mana2 akitiviti yang sesuai dengan situasi lib ... dan drafkan untuk setahun ... set kan jugak 3 aktiviti yang boleh mohon budget !

... rasanya dah hampir 16 tahun ... itu lah rutin kerja aku di awal tahun ... memang nampak biasa jer ... boleh jer kalau nak copy paste dari tahun2 sebelumnya tapi hati aku ni degil ... rasa jemu lak buat benda sama ... klu aku sendiri dah jemu ... apatah lagi bebudak & pengguna

* ... selalu tu yang jadi masalah bila nk buat aktiviti ni ... kekangan kos


No comments: