Friday, January 29, 2010

menanti detik ...


... sebenarnya aku malas nak fikir pertukaran ni ... sebab masih x terima apa2 surat dari HQ walaupun isnin lepas aku dah dapat info ... aku masih berpegang pada prinsip selagi x terima surat pengesahan ... selagi itulah aku akan buat kerja macam biasa !

... ada gak tanya apa perasaan aku ... gembira ??? ... ntah lah ! aku x nak komen pasal tu ... bagi aku mudah jer di mana bumi di pijak , di situ lah langit dijunjung ... kalau nak ikutkan hati memang lah seronok sebab bertugas kat daerah sendiri ... dekat dengan rumah ... dan dapatlah jimatkan kos minyak kereta ... tapi meninggalkan tempat kerja sekarang ni pun mengundang seribu kesedihan jugak ... sebab kat sini lah aku belajar erti kehidupan sebenarnya ! ... terasa begitu mahal harga pengalaman sepanjang berada di sini ...

... aku masih menanti detik kesahihan semua info ini dalam penantian yang amat memenatkan !

* ... buat kekawan yang terlibat sama ... fikirkan hikmah yang Allah sembunyikan dari jangkauan kita ...!

No comments: