Thursday, December 9, 2010

saje nak kongsi ...

... hari ni rasa bertuah sebab dapat jumpa mantan pengarah PPAS ... Datin Paduka Shahaneem Hanuom ( yang sudi singgah kat lib daerah ) ... x sangka pulak selepas beliau bersara ... aku masih berpeluang berjumpa ... dan bersalaman ( ... salam semut lagi ) ... rasa terharunya sebab beliau masih ingat dan kenal aku ... hehehe ... yelah siapa le aku kan ... insan kerdil yang x punya apa2 ... huhuhu !

... banyak kenangan sepanjang berkhidmat dibawah jajahan beliau ... antaranya disahkan ke jawatan tetap walaupun terpaksa menunggu enam tahun setengah ( ... penantian yang berbaloi le jugak ! ) ... pastu penghargaan atas perkhidmatan pada tahun 1997 ... 2006 pengiktirafan yang sentiasa menjadi kenangan manis dalam hidup aku ...

... secara peribadi aku kagum dengan karisma beliau ... bukan ditakuti tapi lebih kepada disegani dan dihormati !

* ... bukan semua insan dilahirkan punyai ciri-ciri kepimpinan .

No comments: