Saturday, December 27, 2008

lelucon yang menyakitkan !

4.00 pm

... aku tergerak hati pulak nak mengadap skin komputer walaupun sesawang ruang chat dah lama aku on9 kan ... tapi aku abaikan jer sebab nak menyiapkan tugasan keratan akhbar ... ari ni pun pengguna x ramai ... x de lah bergelut sangat kat kaunter ... wah ! meriah gak ruang chat ni ... masing2 dlm ' keboringan ' ... kerje ari sabtu ni ' mood ' memang kantoi habis !

... dan yang buat aku rasa nak ' hangin ' jer ... bila aku dimaklumkan selasa ni cuti ( ... bukan le aku x suka ) ... kalau lah hari ni aku x chatting ... bermakna selasa ni ... aku dan semua kekawan dari perkhidmatan daerah sebelah sana akan bertugas la ... dan yang buat aku keliru masa sambutan deepavali dulu yang jatuh pada hari isnin jugak ... x de pulak cuti ganti ... dan aku dimaklumkan ini info terbaru ... erm ! x leh nak komen lebih2 ... ! sabo jer lah !

... dalam lelucon yang aku lalui sepanjang berkhidmat ... lelucon ni lah yang paling menyakitkan hati ... ingatkan setelah bergerak sejauh ni ... isu ' terlepas pandang ' dah pupus tapi aku terlupa pada ungkapan chedet " Melayu mudah lupa " ...!

* ... erm ! x tau nak kata apa dah ! ... so layan cuti isnin dan selasa ni !

No comments: