Monday, January 5, 2009

dugaan awal tahun ....

... Fuhhh ! lega rasanya bila semua kerja dapat dibereskan seperti dirancang ... ari ni aku telah selesai buat laporan penuh untuk tahun 2008 ... dan ari gak aku minta member office serahkan kat lib daerah ... kalau boleh dah malas nak tengok laporan tu kat atas meja aku ( ... tadi terima mesej " borang SKT mesti dihantar sebelum atau pada 7 jan 08 ) ... erm ! nampaknya arahan mengejut atau terkejut akan berterusan gak ... !

... tahun ni pun macam tahun2 sebelum ni gak ... aku diduga lagi oleh masalah kesihatan ... sejak minggu terakhir tahun 2008 lagi ... keadaan kesihatan aku merundum habis ... selsema dan sakit kepala seakan bersatu meruntuhkan kekebalan ubat yang aku telan ... aku terpaksa memaksa minda dan diri untuk bertugas bagi menyelesaikan semua tugas ...

... aku ada terbaca satu artikel berkaitan kawalan minda untuk menghilangkan stress dan melawan penyakit ... tu yang cuba aku lakukan ... ntah lah !

No comments: