Thursday, February 4, 2010

sesi memanaskan badan !

santai ! ... kak jis , yazid , ija & ayu

rebut ! ... jgn x rebut !

masing2 jaga posisi !


... hampa ! bila bola gagal dijaringkan

masih bersemangat walaupun panas terik !


... gambar ni aku rakam semasa latihan bola jaring kat Sg.Besar ... walaupun x ramai hadir tapi masih lagi boleh wujudkan 2 team ... kira ok le tu ! ... dalam cuaca yang boleh tahan jugak panasnya ... aku respect kat semua kekawan yang sanggup bermain sambil belajar skil ... aku sendiri pun masih kalut dengan peraturan permainan ... so wisel pun sentiasa menjerit ! ... dan kerana bola jaring jugak ... jari tangan kiri aku terseliuh ... sampai la ni masih sakit walaupun bengkaknya dah hilang ... !
... lepas latihan bola jaring ... kami pindah lak kat kod bola tampar ... memandangkan hanya sorang jer staf lelaki yang hadir ... permainan lebih kepada latihan menghantar bola untuk lepasi jaring ... aku pun ambik kesempatan cuba ... pelbagai teknik yg diajar ... dari 6 kali cubaan hanya 2 kali jer yang lepasi jaring ... selebihnya tersasar !
* ... balik rumah memang letih giler ! ... hehehe




No comments: