Wednesday, February 10, 2010

hari-hari terakhir ...

... aku dah dapat surat pertukaran dan lokasi baru di mana aku akan mencurah khidmat untuk ntah ke berapa tahun pulak aku akan dok kat situ ... tunggu dan lihat jer lah ! ... sebelum ni aku x ambik peduli sangat sebab x de hitam putih nya ... so hari ni baru lah aku betui2 rasa sayu & sendu kat dalam hati ... walaupun aku ibarat sejauh seluang melaut akhirnya pulang ke lubuk jua tapi terasa jugak hiba untuk meninggalkan tapak selama hampir 16 tahun ni ...

... tentunya aku akan merindui semua kekawan dari daerah ini ... walaupun pernah ada ketika hati terguris ... terluka tapi semua itu aku anggap asam garam kehidupan yang pastinya menjadi memori indah untuk diingati

... buat semua kekawan dari lib daerah kuala ... honey , mila , ajijah , nor , linda ( akan bertugas di lib Pekan BB ) & kak sal ... dan team puppet ita @ sang harimau , yus @ sang badak ), reza @ kak yong ) , PD.SGG ( hana @ katak & buaya ) serta semua kekawan dari lib desa ... maya , mayang , nurul , farah , aini , faniza , liza , nora dan arnita ... x lupa maah dan mek ( yg akan gantikan tempat aku ) ... aku mohon maaf sangat2 jika sepanjang aku bertugas kat daerah ni ... ada perkara2 yang aku terlepas pandang atau terlepas cakap kat korang semua ... yang buat korang terluka atau berkecil hati ... kemaafan yang diminta ... klu boleh aku nk jumpa sangat jumpa korang tapi mungkin x kesampaian !

... hari2 terakhir ni ... aku berusaha untuk melangsaikan segala tugas yang masih bersisa ni ... dan seandainya aku gagal melunaskan semua ... harap mek x marah kan ! ... dan hari ini jugak aku mula pack semua barang2 aku ... dan menyahkan barang2 yang perlu aku lupuskan

... jangan tanya samada aku sedih atau x ... walaupun aku rasa seperti bebola tapi aku memang malas nak fikir ... biarlah ianya jadi rahsia aku dan Allah

* ... semoga Allah permudahkan segalanya .amin

1 comment:

CintaDalamHati said...

sedih plak baca entry akak ni..
apa2 pn honey doakan akak akan terus success walau dimana pn akan akan berkhidmat.. jgn putus asa n semangat sbb honey kenal akak yg cekal hatinya.. smoga akak x lupa honey kat sini n rajin2 update blog ni tau.. sgala knangan n tunjuk ajar yg akak berikan pd honey akan honey igt utk slamanya..
thank u so much! i will miss u..