Monday, February 8, 2010

no comments

... pagi tadi aku ke lib daerah kuala sebab terlibat sebagai ajk sambutan bagi meraikan lawatan dari staf lib DBKL ... nasib baik lah aku terbaca mesej yg dikirim oleh hani ... kalau x haru gak ! ...
keluar dari rumah pagi tadi pun ... mood aku memang x berapa ceria sebab selsema dan baju uniform aku yang x sempurna ni ... " Ya Allah ampunilah hambaMu " ... itulah yang aku lafaz kan sebab ada rasa amarah dalam hati ...

... selesai majlis ... aku berpeluang berbincang pasal pertukaran aku ... dan sekali lagi aku terkejut bila dimaklumkan ada rombakan senarai staf yang bertukar ... dan sekali lagi aku terlibat ... walaupun aku amat memahami segala sebab musababnya tapi ntah lah ... hati kecil ini tetap rasa hiba ... " Ya Allah ampuni hambaMu "

... dan kesahihan segalanya seakan pasti bila terima call dari HQ ... 17 Februari 2010 ... aku akan lapor diri ditempat baru

* ... no comments ... tunggu dan lihat apa kesudahannya !

No comments: