Saturday, February 13, 2010

kabut !


... semakin hampir hari perpindahan ... aku lagi rasa serabut ... bukan pasal aku x suka untuk berpindah ... tapi pasal arahan dan info yang diterima sentiasa berubah-ubah ... dah lah gitu ... kekadang tu info yang diterima x seragam ... semalam aku terima info lapor diri dah pinda tarikh 19 feb ... pastu ada member call kena buat surat serah tugas lak ... arghhh ! aku dah confuse ni ... yang mana satu fakta atau sekadar auta !
... kepala pun dah naik serabut dengan pelbagai spekulasi ... aku tau ramai yang sama dengan situasi aku saat ni ... fikiran berserabut tapi tak berani nak meluah ... so bagi aku mudah jer ... menyatakan apa yang kita rasa dan lalui bukan leh bermakna kita protes atau mengkritik tapi sekadar luahan perasaan ... aku x suka pendam sebab ia akan jadi dendam ... dan aku x suka berdendam sebab ia akan menghitamkan hati !
... lagi satu x perlu rasanya kalau kita yakin atas apa saja tindakan yang telah kita ambik ... kita melibatkan orang lain ... kita kena bertanggungjawab atas apa saja natijah yang terjadi ... itu tanda orang beriman !
... aku harap sangat segala kabut ... serabut ... kalut ni akan berakhir dengan semangat dan keazaman tempat baru !
*... luka di tangan nampak nyata ... luka di hati siapa yang tau ek !




No comments: