Wednesday, February 24, 2010

maaf !!!


... dalam hidup ni ... kadang2 apa yang terniat kat hati walaupun baik tapi impaknya belum tentu baik jugak ... itu lah yang aku alami dan terjadi semalam ... ! kekadang tu aku rasa " isk ! apa aku dah buat ni ? "
... aku anggap insiden semalam tu satu pengajaran yang paling berharga dalam hidup ... insyaAllah .. lepas ni aku akan lebih berusaha untuk memahami apa yang berlaku kat sekeliling ...
... so pada insan yang mungkin terguris ... terluka diatas sikap terbuka dan terus terang aku semalam ... sepuluh jari disusun ... mohon kemaafan sebab kat hati aku ni ... x de sekelumit pun niat untuk melukakan apalagi menyakitkan hati ... sekadar menyatakan pandangan demi memberi yang terbaik dalam perkhidmatan
... cuma mungkin aku terlupa yang aku la ni dah ada kat tempat baru ... yang semua serba baru ... suasana tempat yang baru ... team kerje yang baru ... sistem yang baru ... bak kata orang serba serbi baru ... alahai ! mungkin aku jugak kena bertukar jadi individu yang baru jugak kut !
* ... pengalaman mematangkan kehidupan

No comments: