Tuesday, June 24, 2008

.. dah x gempaq lagi

... pagi tadi dapat info terkini ..." jumaat ni mesyuarat ... jam 10.00 am ... lokasi pilihan kat ofis tempat aku bertugas ... aku terkejut gak tapi alasan yang diberikan ... kononnya ofis aku ni le yang paling strategik sebab ditengah-tengah ... sebagai satu langkah penjimatan penggunaan minyak ... dan satu kelainan pulak apabila dimaklumkan semua staff dari 2 daerah ni akan turun berkampung kat pejabat aku ...

... dapat aku bayangkan betapa meriah jumaat ni ... rasanya dalam anggaran hampir 60 staff akan menghadiri mesyuarat ni ... bagus gak bila adakan mesyuarat secara bergabung ni selain dapat jimatkan kos jamuan dapat gak semua staff beramah mesra ...

... aku terima call dari teman dari daerah sana yang nampaknya begitu teruja untuk bertandang ke ofis aku jumaat ni ... aku ucapkan ' ahlan wassalan ' ... jemput le datang ... kalau x jemput pun korang mesti datang gak sebab kehadiran adalah wajib ... tapi nampaknya terpaksa le korang simpan stamina ... sebab kena panjat tangga ke tingkat 2 dan lagi satu aku nak mintak maaf sebab x dapat sambut korang dengan karpet merah ...

... mesyuarat kali ni mungkin gambaran pembaharuan dan bunga-bunga pada angin perubahan yang akan melanda dari segenap perkhidmatan kita ... apa pun kita tunggu segala hari jumaat ni .. penghulu segala hari ....

jumpa nanti ...

No comments: