Wednesday, June 4, 2008

... peluang kedua

... sebelum masuk ofis pagi tadi ... aku singgah sat kat lib Daerah ... serahan kutipan hasil bulan Mei ... selesai urusan aku diminta tunggu untuk ikuti sedikit taklimat oleh YaPEIM ... bagus gak pagi2 ni dengar penerangan berkaitan sadaqah ( .. sedekah ) ... insyaAllah ! borang yang diedarkan tu akan aku kembalikan ... tentang berapa nilai sedekah tu ' biar le rahsia '
... aku dimaklumkan pasal interview kedua akan diadakan esok ( .. 5 Jun ) kat HQ ... seorang dari lib daerah terpilih ... untuk peluang kedua ni
... bila sampai kat ofis ... aku dimaklumkan terlibat sama untuk peluang kedua ni ... sejujurnya aku tak pasti dengan perasaan aku sendiri dengan berita ni ... nak kata suka pun tidak jugak sebab ' member ' x dapat ... ku panjatkan syukur padaNya kerana terpilih ... aku x menaruh harapan sekadar berusaha dan bertawakal ...
... esok juga ada interview untuk beberapa jawatan dijalankan dari pagi hingga petang ... aku x tau kenapa panggilan untuk interview la ni hanya melalui telefon , tidak melalui surat ... gamaknya stail zaman moderen ... hehehe
... persiapan untuk esok ... erm !!! ..... pergi je dulu ... cuba beri jawaban yang terbaik bagi setiap soalan ... yang paling penting mesti bertenang pastu tawakal pada Allah 'kun fayakun'

Selamat berjuang !!!

No comments: