Wednesday, January 7, 2009

cerita lama ...


awer dan ija

aku dan ija


along, adib, alif dan akmal




amar




amar dan idhzam




kita makan dulu ...!


... atas permintaan anak buah yang suka singgah kat blog ni ... eh! mane cerita kita pi berkelah kat Teluk Batik ? ... maaf le sebab x sempat nak menulis kat blog masa tu ... sibuk memanjang !



28 disember 2008

... aku dan keluarga seramai 14 orang pi bersantai kat Teluk Batik ... selepas tertunda beberapa kali ... kiranya ari tu tertunai le hajat nak bawak anak saudara pi jalan2 sebelum sesi persekolah bermula ... selain lepaskan gian nak mandi laut ... sempat gak aku , kakak dan anak saudara pi ronda dgn bot laju ( ... kecut perut gak ! sebenarnya aku memang fobia dengan laut atau apa2 yang melibatkan air yang banyak ... sebab aku memang x pandai berenang ) ... tapi ari tu aku cuba beranikan diri ...


... kes yang akan jadi ingatan dan pengajaran pada aku dan keluarga yang lain bila Ija ( ... anak saudara yang berumur 3 tahun ) terlepas dari pandang kami ... panik jugak aku ... mujur x de apa2 yang berlaku ... !


* ... sesekali berkumpul bersama keluarga terasa hilang kepenatan setahun ! ...
( ... ada permintaan dari anak buah ... cuti tahun baru cina ... boleh lah pi lagi .... emm ! tunggu le
acik ilham dulu ... hehehehe ...)








No comments: