Wednesday, January 21, 2009

semoga berjaya !

... esok pagi Didi ( ... anak saudara ) akan menghadiri interview kat Lembaga Sawit Malaysia ( MPOB ) di Bandar Baru Bangi , Kajang ... jam 8.30 pagi ... so ari ni aku cuba untuk dapat info pasal MPOB ni ... termasuk peta tunjuk arah lokasi sekali ... aku dimaklumkan jika esok lokasi gagal ditemui ... call je no phone yang dititipkan bersama tawaran interview tu ... mereka akan ambik ... alhamdulillah !

... walaupun pada awalnya dia macam serba salah je ... x tahu samada nak pergi atau tak ... aku pun x memaksa sebab nak bagi peluang dia fikir ... aku pun x sangka permohonan yang aku buat melalui online tu berjaya untuk di interview ... " bila kita isi borang untuk mohon kerja ... itu dah satu usaha ... menghadiri interview ni pun ... usaha juga ... soal berjaya atau tidak bukan urusan kita ... serah padaNya " ...

* ... semoga Allah permudahkan perjalanannya esok ... amin .

No comments: