Wednesday, January 28, 2009

... harap kali ni ada bedanya !

... pagi tadi aku rasa macam nak marah je ... isk ! sape le punya kerja yang dah godam radio kat kereta ni ! ... selalu tu waktu pagi ... aku memang suka layan klasik nasional ... aku memang dah set setiap punat ada saluran radio tertentu ... la ni semua punat untuk radio Era ... tu yang buat rasa nak marah ... x tau nak marah sape ... sebab sepanjang cuti ni ... kereta aku dah macam di ' wakaf kan ' ... sabo je le !

... sepanjang hari ni ... aku sibuk mengemaskini kertas kerja aktiviti ... sebab esok mesy pertama dalam tahun 2009 ... tentu banyak mandat dan info terkini ( ... masih macam dulu gak ... info ttng mesy. masih melalui telefon )

... seperti selalu gak ... aku berharap ... sering berharap ... terus berharap ada bedanya mesy. kali ini dengan mesy. yang lepas ... bosan ar ! ... asyik bincang isu yang sama tapi penyelesaiannya x de ... kekadang tu rasa macam nak ' tutup mulut ' jer masa mesy. esok ... so tunggu dan lihat jer ... situasinya !

* ... kerapkali tu ... kesilapan kita sentiasa jer nampak nyata ... silap ' mereka ' buat2 buta mata ! ..

2 comments:

Sifu Mirza said...

salam kesturi...

:-)

takda siapa 'godam' radio awak tu..
rasanya awak tertekan satu punat yang tulis FM.. so dia pergi ke lapisan ke dua utk setting frekuensi yg lain...

cuba awak tekan punat FM tu beberapa kali.. nanti awak jumpa balik channel yang awak dah set kan ikut no. 1, 2, 3 dsbnya...

sabarrrr...

:-)

kesturi said...

salam sifu ...

.. alamak ! malunya .. :-)
semua channel dah dpt 'dikesan' semula .. itu atas bantuan anak sdr .. semlm tu baru rasa nk marah ... !

..kena bnyk sabarr ...


:-)