Saturday, October 24, 2009

DuSun Eco ReSort

... Dusun Eco Resort ... Bentong ... Pahang ... itulah tempat yang aku dan 4 lagi staff PPAS akan bertandang dari 2 - 5 nov ni untuk Kursus Pemantapan Diri Siri 1 ... anjuran PNM ... surat yang aku terima semalam memaklumkan kami kena berkumpul kat PNM dan bergerak ke lokasi pada 11.00 pagi ... dan macam selalu gak ... info dari HQ ... kenderaan tidak disediakan ... so bermakna kami kena pergi terus ke PNM

... surat sekeping tanpa lampiran tu hanya tercatat nama2 staf yang terpilih jer ... kak jis , kak nab , din , yazid dan aku ... ni buat aku pening kepala sebab x tahu aturcara atau aktiviti yang dijalankan sepanjang 4 hari kat situ ...

... dari laman sesawang yang aku layari ... tempatnya macam best jer ... aku harap dapat manfaat dari kursus ni ... insyaAllah

... ini cerita semalam ... pemeriksaan premis oleh pihak Bomba akan ditunda ke tarikh yang tidak dipastikan lagi ... semalam atas arahan bos ... aku taip surat penangguhan itu dengan alasan kerja2 penambahbaikan sedang dijalankan ... dan semasa balik ofis ... aku hantar sendiri surat tu kat Balai Bomba , Tanjong Karang .

* ... ingin bersuara tapi ....

No comments: