Saturday, September 27, 2008

erm ! kembali kepada asal ...

... semalam aku cuba nak tukar wajah blog ni ... bosan gak asyik template yg sama jer ... so call honey ... tanya caranya ( ... melalui chat ) memang pada mulanya agak berjaya dan rasa macam mudah jer ... aku pun mula le rasa teruja nak ubah ... dan ubah ... dan ubah ... hehehe
tapi bila semua dah save baru le aku perasan ... banyak benda yang dah hilang ... mula le rasa gelabah ... memang dah jadi sikap aku ... kalau ada perkara yang buat aku panik ... kena cool dulu ... bertenang dulu ...
... tadi call honey ( ... erm ! cuti le pulak ) cerita pasal kes semalam ... semua yg di'nyah' kan semalam tu kena buat semula ... hari ni memulakan langkah ... tentu dengan lebih berhati2 ...
sebenarnya x le payah sangat ... apa yg hilang tu ... aku boleh dapat balik ... yang paling penting kena lebih fokus ...

* pengajaran yang dapat ari ni ... jangan mudah putus asa ... dan bertenang ... pasti berjaya ...
apa pun thanks kat honey yg x bosan melayan segala pertanyaan ... *

No comments: