Saturday, March 13, 2010

biar betul ... !!

... hahaha ! ... hari ini aku tersembang dengan staf lib dari pantai timur yang sama gi kursus pemantapan diri kat janda baik tahun lepas ... aku ni bukan jenis yang suka nak chat kalau aku x kenal sangat ... tapi di sebabkan hari ini user x ramai ... so klik kat nama2 yg on9 ... terkejut gak aku bila dia kenal nama glamer aku .. isk ! biar betul mamat ni ... !

... bila aku ingat2 lupa ... x tau samada aku pernah chat atau sekadar email ... dah lama sangat sebelum aku pindah ke daerah ni ... tapi bila dia bagi tau kenal dengan member yang sama gi krsus hari tu ... aku pun nak ingat yang mane satu ek ! ... cuma aku teringat insiden ' terkunci ' kat tandas ... alahai ! memang dia yang terperangkap tu ... !

... aku x rasa insiden tu memalukan tapi pengalaman yang berharga ... bukan semua orang merasa terkunci dalam toilet tau ... !

* ... mintak maaf ek ! sebab tulis cerita awak kat blog saya ni ...!

No comments: