Wednesday, March 24, 2010

inilah kehidupan


" ... inilah kehidupan " ... itulah kata2 yang aku bisikan kat hati sendiri ... demi meredakan rasa amarah ... aku x tahu macam mane aku leh tersabit dalam cerita yang x de kena mengena langsung dengan aku ... aku berhak untuk meluahkan rasa marah sebab kesalah kefahaman antara kamu dan dia ... mencetuskan gangguan emosi untuk aku !
... aku x berdendam pun atas apa yang berlaku ... cuma aku terkilan dengan sikap kamu dan dia ... kalau pun ada sengketa ... tolonglah jangan libatkan orang lain ... tolong jangan putus ukhuwah dan rasa percaya yang terjalin hanya kerana emosi korang !
... walaupun sejuta kemaafan dan penjelasan yang kamu dan dia berikan ... meskipun aku amat memahami apa sebenarnya berlaku tapi ntah lah ... ! aku x leh nak kata apa2 ... bukan lah aku x sudi nak memaafkan ... tapi aku betul2 x tahu nak kata apa !
* ... Ya Allah aku mohon keampunan dan keredhaanMu ... sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lagi Maha Mengetahui . Amin .

4 comments:

anggerik said...

lain macam je kes ne.....
kak carilah ketenangan utuk diri kak
itu jalan paling baik....

Ainraihan said...

huhuhuhu tak tahu pulak kak mis tgh mare... mare sapa ni heheheheh cite jelas sikit

kesturi said...

salam anggerik ..

.. x de kes besar pun .. salah sangka jer tapi amat melukakan ... huhuhu !

kesturi said...

salam ainraihan ...

... ku simpan rasa mare ni dengan senyuman ... boleh gitu .. hehehe

:-)