Thursday, October 9, 2008

alamak ! bosannye ......

... ari ni semua dah mula kerje ... kira macam dah cukup lengkap le tu ... segalanya pun dah kembali seperti asal ... kembali seperti dulu2 jugak ... x de beza langsung ... dan rasanya semua ni mungkin akan kekal begitu ... so aku pun akan kekal begini ajer deh ! ..

... ari ni aku memulakan semula rutin macam biasa ... shelving buku kat rak ... aduh ! pusing kepala jugak semua gara-gara daya kreativiti pengguna semasa ramadhan lepas ... mungkin gak diorang tu bosan kat rumah ( ... bulan pose bukan boleh makan ) dan mereka mereka jadi lib tempat bersantai sambil membelek lembaran semua buku yg ada kat rak ... pastu mereka letak jer kat mane2 sesuka hati mereka ... sabo jer le !

... sebenarnya banyak perkara dan kerja yang perlu aku selesaikan ... kekadang tu timbul jugak suara2 nakal ... perlu ke aku buat semua ni ? ... memang tugas aku ke ? ... apa sebenarnya kerja aku ? ... la ni masalah air masih x settle lagi ... semua pihak masih berdiam diri ... atau pun ini salah satu tugas aku gak ? ...

... aku betul2 bosan dan rasanya ingin menjerit " keluarkan aku dari sini !!!! " ...

* kebisuan melanda lagi ... terapi berkesan mengawal kemarahan dalam diri ... lagi pun aku pose ari ni ...

1 comment:

CintaDalamHati said...

sabar itu separuh dr iman.. teruskan bsabar slagi mampu...
:-)