Friday, October 10, 2008

terkena lagi ...

- ari ni aku tutup akaun kat takaful ... dlm suasana ekonomi yg makin gawat ni ... aku perlu jugak buat penyusunan semula struktur akaun sendiri ... lagi pun aku masih ada satu lagi insuran ... rasanya cukup melindungi apabila musibah menimpa ( ... mintak dijauhkan le ) ... pastu aku gi bank islam sat ... masukkn cek abang ( ... isk ! klu dia tahu aku x masukkn lagi cek tu ... memang haru )

- ari ni gak aku cuba call HQ ( .. semlm berkali2 cuba tapi gagal " harap maaf .. operator sibuk ")
... setelah berkali2 mendail baru le dapat ... topiknya hanya pasal masalah air yang masih lagi gitu2 gak ... aku dah selesaikan apa yang seperti diarahkan ... dan sepanjang 2 bulan ni ... aku dan kekawan kat office dah berkorban banyak dengan bawak air dari rumah untuk keperluan sendiri ... tapi ari ni aku dapat arahan baru lagi ( ... maknanya sepanjang 2 bulan ni diorang x buat ape2 follow up pasal masalah ni ) ... sedih dan kecewa sesangat bila berdepan dengan situasi ni ... berkali2 diusulkan dalam mesy tapi tindakannya tetap " kosong " ... hanya tercatat kat mint mesy jer !

- kekadang tu malas nak bagi cadangan sebab akhirnya segala usaha kearah penyelesaian akan terpikul kat kita jugak ... " at least " aku terkena lagi ....

* ... bersabar selagi terdaya !

No comments: