Thursday, October 23, 2008

jemputan

... ari ni aku dimaklumkan ada jemputan jamuan raya kat lib negeri pada 28/10/08 ( selasa ... mungkin sekali ngan sambutan deepavali kut ! ) ... mula aku rancang nak cuti ari tu ... tapi aku batalkan sebab bukan selalu dapat jumpa kekawan dari daerah lain ... masa ni le baru diorang leh turun ... sebab klu gi HQ atas urusan kerja bukan semua staff terpilih ... tu le pasal sampai la ni walaupun dah berkhidmat hampir 22 tahun ... aku hanya kenal kekawan dari Zon sendiri jer !
... lagipun leh aku sambut raya sekali lagi ( ... sabtu ni ari last aku pose sunat syawal ... kira macam raya berganda le ) ...
... bila cakap pasal jemputan ni ... tentunya lebih tetumpu soal makan ... aku harap sesangat dapat kawal selera makan ... sebab ari ahad cadang nak gi makan kenduri kat rumah syikin ( ... terima kasih sebab layangkan kad undangan tu ... ) ... pastu nak gi rumah terbuka kak tina pulak ( ... terima undangan melalui sms jer ! ... mudah dan ringkas kan ... lagi pun kami dah lama x jumpa ) ...

* ... suka makan tempe goreng cicah ngan sos ... ummp !

No comments: