Wednesday, October 15, 2008

... ari ni aku ' terambik ' cuti ... sebenarnya aku x merancang pun hanya berharap berbincangan ini akan dapat diselesaikan awal ... tapi berpanjangan pulak ... so x mahu menyusahkan orang lain yang mungkin akan menimbulkan prasangka ... adalah lebih baik aku cuti jer lagipun baki cuti banyak lagi ...

... ari ni gak aku ambil kesempatan untuk buat persiapan bagi majlis jamuan raya 18 okt ni ... walaupun tidak mendapat sokongan sepenuhnya ... tapi aku dan bunga serta kekawan yang terbabit akan menggunakan bajet yang dapat dikumpulkan tu dengan cara berhemah ...

... sebenarnya x le sesusah mane pun ... cuma agak risau gak memikirkan penerimaan ' orang ' yg akan hadir nanti ... mungkin akan ada kekurangan di mana2 masa majlis tu ... apa yg diharapkan semuanya akan berjalan lancar ... pasai menu yg akan disajikan ... biar le ' rahsia ' ... yg pastinya is berbeza dari biasa ...

... kepada kekawan yang ' teruja ' sangat untuk bertandang ke rumah aku pada tarikh tu ... kena le tunggu majlis tu selesai dulu ...

* sentiasa ingat " tangan yang di atas lebih mulia daripada yang menerima " ...

No comments: