Monday, October 20, 2008

sms hantu ...

... malam tadi aku terima lagi mesej ' salam perkenalan ' ... sebenarnya aku x ambil pot pun klu terima sms mcm ni ... tapi yg buat aku hangin tu ... mesej tu dihantar terus-terusan ... bila aku cuba call no tu ... x berani lak nak angkat ... pastu siap suruh aku balas jer melalui sms gak ... eleh ! x kuasa nak layan ... st least aku off kan handset ... sudahnya ari ni aku pose sunat syawal tanpa bersahur .... sabo jer le !

... aku pun x faham dengan pemikiran ' mereka ' ni ... mungkin gak 'mereka ' seronok bila dapat ganggu dan mengacau orang ... atau pun memang dah x de kerja lain atau memang dah hobi ... tapi maaf le sebab kalau ' mereka ' fikir dengan menghantar mesej ni akan buat aku teruja nak tahu sape atau ape2 jer yg sewaktu dengannya ...

* teringat pantun kirim seorang teman

kiri jalan kanan pun jalan
tengah-tengah pohon mengkudu
kirim jangan pesan pun jangan
sama-sama kepala batu

( sampai hati ... biar kepala batu ... jgn hati batu ... hehehe )


No comments: